Show simple item record

dc.contributor.authorVaquero, Carmen
dc.date.accessioned2019-12-05T04:02:10Z
dc.date.available2019-12-05T04:02:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationVaquero, C. and Águila, L. (2018). Educación artística, desconsideración social y falta de expectativas. Consecuencias de la reproducción como paradigma no-educativo. [online] Ojs.uv.es. Disponible en: https://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/12051/12487 [Recuperado 27 Oct. 2019].es_MX
dc.identifier.issn1695-8403 / e-ISSN: 2254-7592
dc.identifier.urihttp://observatoriocultural.udgvirtual.udg.mx/repositorio/handle/123456789/917
dc.description.abstractThis article seeks to reveal the real foundation underlying the social disregard of Artistic Education that, as lecturers in the Pedagogy of Artistic Expression at Malaga University, we see year after year among our students. Based on the analysis of conceptions and experiences that shape mental schema and, therefore, their own expectations towards art, the aim is to generate a real context of emancipation within this sphere.es_MX
dc.language.isoeses_MX
dc.publishereari educación artística revista de investigaciónes_MX
dc.publishereari educación artística revista de investigaciónes_MX
dc.publishereari educación artística revista de investigaciónes_MX
dc.subjectEducación artísticaes_MX
dc.titleEducación artística, desconsideración social y falta de expectativas. Consecuencias de la reproducción como paradigma no-educativoes_MX
dc.typeArtículo de revista científica indexadaes_MX
dc.countryeses_MX
dc.contributor.universityUniversidad de Málagaes_MX
dc.publication.typeLibro científicoes_MX
dc.publication.magazineCientífica arbitrada indexadaes_MX


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Desarrollo artístico
    Recursos informativos cuyas temáticas están relacionados con teorías, metodologías, experiencias y casos de desarrollo, mediación, promoción y creación artística.

Show simple item record