Repositorio del Observatorio Latinoamericano de Gestión Cultural
    • Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Publicaciones
    • Desarrollo artístico
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Publicaciones
    • Desarrollo artístico
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Continuar o romper. El foro como manera de discutir las preconcepciones de enseñanza de los estudiantes de maestro

    Thumbnail
    View/Open
    PDF (413.0Kb)
    Date
    2016
    Author
    Paredes, Joaquín
    Sánchez-Antolín, Pablo
    Tello, Inmaculada
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Technology adds spaces where pedagogical rapport occurs. Some issues at university, as reflective process about preconceptions, add complexity to analize a critical activity in teacher education. Also, to think simultaneously about an amply pedagogical rapport.
    URI
    http://observatoriocultural.udgvirtual.udg.mx/repositorio/handle/123456789/867
    Collections
    • Desarrollo artístico
    Citación
    Paredes, J., Sánchez-Antolín, P. and Tello, I. (2016). Continuar o romper. El foro como manera de discutir las preconcepciones de enseñanza de los estudiantes de maestro. [online] Ojs.uv.es. Disponible en: https://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/8003/8607 [Recuperado el 27 Oct. 2019].

    SISTEMA DE UNIVERSIDAD VIRTUAL
    Av. La Paz No. 2453, Col. Arcos Sur. C.P. 44130
    Tel: +52 (33) 3268 8888‏ ext. 18801
    Guadalajara, Jalisco, México.

    Contact Us | Send Feedback


    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    SISTEMA DE UNIVERSIDAD VIRTUAL
    Av. La Paz No. 2453, Col. Arcos Sur. C.P. 44130
    Tel: +52 (33) 3268 8888‏ ext. 18801
    Guadalajara, Jalisco, México.

    Contact Us | Send Feedback