Show simple item record

dc.contributor.authorGómez, Carmen
dc.date.accessioned2019-11-16T06:01:41Z
dc.date.available2019-11-16T06:01:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationGómez, C., & Fenoy, B. (2016). La sensorialidad como estrategia para la educación patrimonial en el aula de educación infantil. Recuperado 25 Octubre 2019, https://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/8010/8608es_MX
dc.identifier.issn1695-8403 / e-ISSN: 2254-7592
dc.identifier.urihttp://observatoriocultural.udgvirtual.udg.mx/repositorio/handle/123456789/864
dc.description.abstractThis article aims to give value to the sensory activity as a strategy for heritage education in the classroom child. After a first part of theoretical review, the article seeks to demonstrate, through an educational purpose design made and implemented in the classroom child, the relationship between the sensory and heritagization processes at an early age. This design allows us to establish a teaching sequence that part of sensory knowledge, as a basis for meaning full earning in the infant stage and allows to establish channels for the emotional connection between subject and object.es_MX
dc.language.isoeses_MX
dc.publisherEARI Educación Artística Revista de Investigaciónes_MX
dc.publisherEARI Educación Artística Revista de Investigaciónes_MX
dc.publisherEARI Educación Artística Revista de Investigaciónes_MX
dc.subjectEducación artísticaes_MX
dc.titleLa sensorialidad como estrategia para la educación patrimonial en el aula de educación infantiles_MX
dc.typeArtículo de revista científica indexadaes_MX
dc.countryeses_MX
dc.contributor.universityUniversidad de Valladolides_MX
dc.publication.typeLibro científicoes_MX
dc.publication.magazineCientífica arbitrada indexadaes_MX


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Desarrollo artístico
    Recursos informativos cuyas temáticas están relacionados con teorías, metodologías, experiencias y casos de desarrollo, mediación, promoción y creación artística.

Show simple item record